Թեպետ խաղը չի ենթադրում ուղղակիորեն կոնտակտ սառույցների հետ, այնուամենայնիվ, ապահովությունից ելնելով ավելի լավ է այն կազմակերպել տաք ժամանակ, որպեսզի երեխան հանգիստ վայելի խաղը, և դուք էլ չլարվեք, որ գուցե պատահմամբ դիպչի և թաթիկները սառչեն։ Չէ՞ որ այս խաղը չափից դուրս գունավոր է, փորձարարական, հետաքրքիր և վառ տպավորություններ ապահովող, այնպես որ լավ կլինի, որ որևէ բան չխանգարի խաղն իսկապես հաճելի մթնոլորտում անցկացնելուն։
Բայց նախ նախապատրաստական մասը ներկայացնեմ։
Ձեզ անհրաժեշտ կլինեն սառույցներ՝ շատ-շատ։ Եթե դա ունեք, մնացածը հեշտ է․ սառույցները լցնում եք մեծ թասի մեջ, երեխային տալիս ներկեր և վրձիններ ու առաջարկում գունավորել սառույցները։
Շողշողուն խորանարդիկները պարզապես հրաշքներ են գործում գույների հետ։ Երեխան կարող է անվերջ իրար խառնել տարբեր գույներ, զանազան փորձարկումներ ու դիտարկումներ անել, քանի որ հալման ընթացքում սառույցների վրայից թափվում է ներկված երեսը և դրանք «մաքուր էջ» են դառնում փոքրիկ նկարչի համար։
Փոքրիկ հուշում. երբ տարրայում շատանա ներկաջուրը, պարզապես զգուշորեն դատարկեք այն և շարունակեք խաղալ սառույցներով։
Չմոռանաք ընթացքում երեխայի հետ զրուցել ջրի՝ սառույց դառնալու, ապա կրկին հալվելու հատկության մասին, դիտել տալ սառույցների հետ կատարվող բոլոր փոփոխությունները և պարզապես վայելել գեղեցկությունը։
Բայց նախ նախապատրաստական մասը ներկայացնեմ։
Ձեզ անհրաժեշտ կլինեն սառույցներ՝ շատ-շատ։ Եթե դա ունեք, մնացածը հեշտ է․ սառույցները լցնում եք մեծ թասի մեջ, երեխային տալիս ներկեր և վրձիններ ու առաջարկում գունավորել սառույցները։
Շողշողուն խորանարդիկները պարզապես հրաշքներ են գործում գույների հետ։ Երեխան կարող է անվերջ իրար խառնել տարբեր գույներ, զանազան փորձարկումներ ու դիտարկումներ անել, քանի որ հալման ընթացքում սառույցների վրայից թափվում է ներկված երեսը և դրանք «մաքուր էջ» են դառնում փոքրիկ նկարչի համար։
Փոքրիկ հուշում. երբ տարրայում շատանա ներկաջուրը, պարզապես զգուշորեն դատարկեք այն և շարունակեք խաղալ սառույցներով։
Չմոռանաք ընթացքում երեխայի հետ զրուցել ջրի՝ սառույց դառնալու, ապա կրկին հալվելու հատկության մասին, դիտել տալ սառույցների հետ կատարվող բոլոր փոփոխությունները և պարզապես վայելել գեղեցկությունը։
No comments:
Post a Comment